Сер 21 2013

Музей Ауді

Category: Автомобіліadmin @ 14:03


Емблема Audi з зображенням чотирьох кілець – це символ злиття чотирьох незалежних виробників автомобілів, марка з дуже довгою і цікавою історією. Ми побували в місті, в якому і по сьогоднішній день знаходиться завод, штаб -квартира, і музей Ауді.


Фотографії і текст Anton Paley

Створення компанії пов’язане з ім’ям Августа Хорьха, великого інженера і одного із засновників німецької автомобільної промисловості.

Август почав трудову діяльність на заводі Карла Бенца в Мангеймі. Спочатку він працював у відділі виробництва двигунів, а потім очолив відділ конструювання автомобілів. Свою власну справу Хорьх заснував в 1899 році, створивши в Кельні 14 листопада того ж року компанію Horch Оскільки його прізвище вже використовувалася в назві компанії і була захищена торговим знаком, для назви нової фірми Хорьх вибрав латинський переклад свого прізвища. Так німецьке « horch» (« слухай») перетворилося на латинське « audi».

Завдяки вражаючим успіхам автомобілів Audi на австрійських гірських ралійних перегонах в період з 1911 по 1914 рік, Августу Хорьху вдалося за кілька років зробити марку всесвітньо відомою.

29 червня 1932 заводи Audi, Horch, DKW і Wanderer об’єдналися в Auto Union AG. Його символом стали знайомі всім чотири кільця. Після такого злиття фірма стала другим автовиробником в Німеччині. Всі марки концерну анітрохи не конкурували між собою. Кожній марці був виділений окремий ринковий сегмент: DKW – мотоцикли й малолітражні автомобілі, Wanderer – автомобілі середнього класу, Audi – автомобілі верхнього сегменту середнього класу, Horch – автомобілі класу « люкс» і представницькі автомобілі.

У 1940 році випуск всіх цивільних автомобілів концерну був згорнутий, заводи об’єднання перейшли до виробництва штабного автомобіля Horch 901. Після закінчення війни в 1945 році, заводи Auto Union AG, що розташовувалися в Радянській окупаційній зоні, виявилися зруйнованими, все, що вціліло, було демонтовано та вивезено.

Перед входом музею Ауді дбайливо були поставлені 10 штук червоних Audi R8:

Ми відвідували музей 9 травня. У Баварії (а може і у всій Німеччині) на цю дату потрапив якийсь національне свято (Не День Перемоги !), Тому потрапити на екскурсію по виробництву не вийшло – всі відпочивали.

Вхід у 2 € приємно здивував. Заходимо у ліфт і переміщаємося в іншу епоху:

Почнемо мабуть з велосипеда. Wanderer 1889, можливо, найстаріший експонат музею:

Мотоцикл Wanderer 2 PS. 1914 Використовувався вермахтом під час Першої світової війни:

А Це вже мотоцикли DKW часів Другої світової. Взагалі в музеї представлено дуже багато мотоциклів Wanderer і DKW, але я їх не фотографував:

Деякі, особливо цінні експонати відокремлені скляною перегородкою, від тих відвідувачів, яким недостатньо просто подивитися, а й обов’язково потрібно доторкнутися.

Horch 10-12 PS 1903 -го року. Двигун потужністю 10-12 к.с. і максимальною швидкістю 50 км / ч. Було випущено близько 40 екземплярів. Це другий автомобіль, зроблений Хорьхом:

Audi 14/35 Type C Limousine 1913 – перший автомобілем, випущений під маркою Audi. За успіхи в австрійських гірських ралійних перегонах отримала прізвисько «підкорювач Альп»:

Audi 18 /70 PS 1925 -го року. Один з найдорожчих автомобілів того часу. На сьогоднішній день в світі залишилося всього 4 екземпляри:

Horch 8 Type 303 1927 року. Автомобіль преміум класу з рядним 8- й циліндровим двигуном:

Horch 670 1934 року. Оснащений 12- циліндровим V -подібним двигуном потужністю 120 к.с. з об’ємом 6,0 л. Максимальна швидкість 140 км/год:

DKW Schwebeklasse 1936:

Wanderer W25 K 1938 року. Елегантний спортивний родстер, дуже рідкісна модель, було випущено близько 250 автомобілів і лише деякі дожили до наших днів:

Horch 853 1937 року. Один з найпрестижніших автомобілів довоєнного часу:

Horch 855 Special Roadster 1939 року. Це один з семи побудованих примірників найдорожчого та ексклюзивного автомобіля компанії.

Був зроблений на базі Horch 853 і коштував 22 тисячі рейхсмарок (що на 7 тисяч дорожче дуже недешевого Horch 853):

Auto Union Type C/D 1939 року. 16- циліндровий гоночний автомобіль, побудований спеціально для участі в гірських етапах, міг розігнатися до 380 км/ч. Знамениті «Срібні стріли», здобули кілька важливих перемог у престижних перегонах 30- х років:

Auto Union V16 Type C 1937 року, який встановив рекорд швидкості понад 400 км/год:

Audi 80 Tourenwagen Europameister 1980:

Audi 90 Quattro IMSA – GTO 1989 року, що розвивав вражаючу потужність 720 к.с.:

Легендарний гоночний автомобіль Audi R8 Joest Racing. Спортпрототип Audi R8, на якому екіпаж Франк Біела, Том Крістенсен і Еманюель Пірро виграв знамениту престижну гонку Ле- Ман в 2000- му році. У цій гонці брало участь три однакових боліда, які в підсумку зайняли весь подіум, що стало найвищим тріумфом спортивної команди Audi:

DKW Meisterklasse F 89 1951 року. Це перший пасажирський, по-справжньому народний автомобіль, виготовлений Auto Union після війни. В автомашині використовувався той же 2- х тактний двигун, і та ж трансмісія, що і на DKW Schnelllaster F 89 L:

DKW 3 = 6 Sonderklasse Type F91 1953 року. Був таким же масовим автомобілем як VW «Жук»:

Спочатку всі моделі відродженого концерну випускалися під маркою DKW, але до середини 50- х років найбільш дорогі модифікації автомобілів стали називатися Auto Union. У 1957 році компанія випускає на ринок модель Auto Union 1000 S, відроджуючи колишню ім’я:

Auto Union 1000 Sp 1965:

Audi 72 1965 саме з цієї моделі почалося нове життя Audi , і в цьому ж році назавжди зникла марка DKW:

Audi 100 1969 мала величезний успіх і цінувалася насамперед за довговічність. Крім того, модель Audi 100 дозволила компанії Auto Union зберегти свою індивідуальність:

Audi 80 1979 року – ще одна масова і популярна модель. У розрізі можна побачити буквально кожну детаталь від колісного диска, сидіння та панелі приладів до блоку двигуна, циліндрів і поршнів:

Horch 830 BL Pullmann Limousine 1953 року. Це останній Horch, він 40 років пролежав у пустелях Техасса і в 2008 році був придбаний AUDI AG:

Audi Q7 Pick Up:

Audi R8:

Audi A1 Clubsport quattro:

Audi A1 Hot Rod:

Audi Front 225 Roadster 1935:

Одна з будівель фабрики:

Тут можна посидіти в будь-якому автомобілі який на даний момент випускається, навіть у Audi R8 roadster:

Всі марки автомобілів, який існували в Німеччині…:

… з яких залишилися того ці, і на першому місці звичайно ж Audi:

Музей Ауді розташувався на другому місці в нашому рейтингу автомузеев Німеччини. У музеї відчувається затишна домашня атмосфера і дбайливе ставлення до історії марки. Молодці, саме такими повинні бути музеї світових автогігантів. Обов’язковий до відвідин цікавиться старовинними автомобілями і маркою Audi.

Написати коментар

Ви повинні увійти, щоб залишати коментарі. Вхід.