Жов 24 2013

Вугільні термінали

Category: Промисловістьadmin @ 15:50


У світовому експорті вугілля на частку 5 країн припадає близько 70-80 % всіх експортних поставок – це Австралія, Індонезія, Росія, ПАР і Колумбія. У попередніх репортажах я розповідав про вугільні розрізах Кузбасу, яке є одним з найбільших вуглевидобувних підприємств Росії. Основні експортні відвантаження вугілля виробляються морським шляхом – він відправляється закордонним споживачам через термінали в двох різних частинах країни: у Находці та поблизу Санкт -Петербурга.


Фотографії і текст Слави Степанова

Східний – найбільший порт на Далекому Сході Росії . Розташований в Приморському краї на узбережжі Японського моря в бухті Врангеля в 20 км від міста Находка. Найбільша припортова залізнична станція Далекосхідної залізниці « Знахідка – Східна» є кінцевою точкою Транссибірської залізничної магістралі.

У структуру ВАТ «Східний Порт» входять два виробничо – перевантажувальних комплексу. Перший – єдиний в Приморському краї спеціалізований Вугільний комплекс з системою конвеєрного обладнання та станцією розвантаження вагонів. Другий – Універсальний виробничо – перевантажувальний комплекс – спеціалізується на грейферной перевалки вугілля. Грейфер – пристрій являє собою пристосування, що представляє великий залізний черпак.

Основний вантаж – кам’яне вугілля, що видобувається в Кузбасі.

Вугільний термінал ППК -3 – найбільший у Росії спеціалізований термінал з перевалки кам’яного вугілля і коксу. Виробничо – перевантажувальний комплекс спеціалізується на перевалці вугільної продукції з використанням конвеєрного обладнання. Площа комплексу складає 44,5 га:

Пропускна здатність ВАТ «Східний порт» перевищує 17 млн.тонн на рік.

Термінал оснащений спеціалізованим перевантажувальним обладнанням, що включає: станцію розвантаження вагонів, систему стрічкових конвеєрів, що здійснюють вантаження вугілля з вагонів як на судно, так і на склад; чотири Судонавантажувальні машини.

На терміналі є станція з розвантаження вагонів з двома вагоноперекидачами. У середньому обробляється близько 700 вагонів на добу. Рівень автоматизації досягає майже 99 %.

Складські площі терміналу дозволяють зберігати одноразово до 600 тисяч тонн вугілля.

На складі вугільного терміналу ППК- 3 функціонують 4 Реклаймери і 2 стакер ( Забірники вугілля):

стакер і Реклаймери використовуються для розподілу вантажу на майданчиках зберігання і відвантаження на стрічкові конвеєри при завантаженні вугілля на судна:

Термінал включає два глибоководні причали № 49 і 50, розташованих по обидва боки вугільного пірса. Довжина кожного з них 381 метрів, глибина – 16,5 м. (Східний – самий глибоководний російський порт на Далекому Сході). Навігація в порту триває цілий рік:

На причалах є 4 Судонавантажувальні машини з проізводітельсностью до 3 500 тонн на годину.

Південно – корейська спеціалізоване судно для перевезення вантажів насипом « C.YOUNG»:

До причалів можуть швартуватися судна вантажопідйомністю до 150 тисяч тонн з дозволеною осадкою до 16,0 м.

Універсальний виробничо – перевантажувальний комплекс ППК -1. Здатний обробляти навалочні та генеральні вантажі, в даний час спеціалізується на грейферной перевалки вугілля:

Площа комплексу складає понад 18 га, з можливістю одноразового зберігання 200 тис.т. вугільної продукції. Потужність перевалки – 3 млн. тонн вугільної продукції на рік:

Маніпулятор Liebherr укомплектований ковшем, грейфером і підйомною кабіною оператора.

Термінал оснащений дванадцятьма портальними кранами вантажопідйомністю до 60 т, сім’ю мобільними перевантажувачами, трьома мостовими перевантажувачами г / п 16-20 т, колісними бульдозерами, автонавантажувачами різної вантажопідйомності.

Чотири причали загальною довжиною 800 м. і глибиною до 13,0 м:

Портальні крани:

У 2017 році пропускна здатність Порта зросте на 10 млн. тонн вугілля.

Контейнерний термінал ЗАТ « ВМКС» . Контейнерний термінал – один з найбільших в Росії спеціалізованих терміналів з ​​перевалки контейнерів. Його пропускна спроможність – 300 тисяч контейнерів на рік.

Вертоліт, з якого я знімав порт, виявився 1969 ! Це французький вертоліт Alouette II. Як сказав КВС, раніше він перебував на озброєнні в Угорщині. Машина прошмигуючи, але гучна.

Чайки:

Вугільний термінал у порту Усть -Луга – найбільший вугільний термінал Росії на Балтиці:

Порт Усть -Луга розташований на північному заході Росії, в Ленінградській області, в 130 км від кордону Санкт -Петербурга.

Порт розпочав роботу з відкриття вугільного терміналу в грудні 2001 року. На вугільному терміналі можна обробляти до 700 вагонів на добу. Повна потужність терміналу становить 12 млн тонн вугілля на рік.

Можна сказати, що сьогодні – це найсучасніший спеціалізований портовий автоматизований комплекс для перевантаження вугілля в Росії.

Площа перевантажувального комплексу: 53,2 га.

Продуктивність кожної одиниці складського обладнання складає до 3 500 тонн на годину:

Вугільний термінал має два глибоководні причали загальною довжиною 540 метрів і глибиною біля причалів 14 метрів.

Стакер – реклаймерів ( Забірники вугілля роторного типу):

Написати коментар

Ви повинні увійти, щоб залишати коментарі. Вхід.