Лют 23 2014

Новий літак Airbus A350

Category: Літакиadmin @ 00:08


Airbus A350 – це новий літак, розроблений концерном Airbus в якості заміни A330 і A340. Прототип A350 здійснив перший політ 14 червня 2013 в Тулуз- Бланьяк, Франція. Експлуатацію авіалайнера в авіакомпаніях планується почати в середині 2014 року.

Подивимося на новий літак Airbus A350 і як він влаштований зсередини.


Фотографії і текст Марини Лисцевої

Це другий за рахунком тестовий літак, який полетів. Його перший політ відбувся 14 жовтня 2013.

Усередині літака встановлено тестове обладнання:

Інженерна станція – тут сидять фахівці Airbus і знімають всі основні параметри, які виводяться на монітори під час польоту. Як правило, це мозок літака, тут зберігаються всі дані, що надходять з інженерних станцій, це архів польотів літака, де зберігається близько 100 000 різних параметрів.

Даний борт брав участь у наступних тестуваннях: Болівія – випробування в умовах високогір’я ( аеродром в Кочамамбе 2500 м над рівнем моря) і Ла -Пасі ( 4000 м). З обох аеродромів були виконані злети / посадки, в тому числі з імітацією відмови, а також догляд на друге коло в автоматичному режимі.

Канада ( Ікалуїт) – випробування в умовах низьких температур. Під час випробувань температура повітря опускалася до -28 ° C. У цих умовах перевірялася працездатність всіх систем літака, у тому числі запуск двигунів і ВСУ після попереднього охолодження. Крім того, літак виконав кілька перерваних злетів, рулювання на низьких швидкостях і повноцінний політ.

На острові Мартініка пройшли випробування двигуна при підвищених температурах.

Зараз у програмі тестових польотів беруть участь два літаки – MSN1 і MSN3. В цілому вони вже виконали 200 польотів загальною тривалістю 1000 годин. Вся програмі тестових польотів розрахована на 2500 годин.

Всього ж в програмі тестових польотів беруть участь п’ять літаків. Два з них з салоном: MSN2 (з композитної розфарбуванням) і MSN5. Літаки з салоном будуть брати участь в серії польотів з пасажирами на борту.

MSN2 і MSN4 (з логотипом Qatar Airways) приєднаються до програми тестових польотів найближчим часом, MSN5 почне польоти навесні. Сертифікація літака запланована на третій квартал 2014 року, введення в експлуатацію в четвертому кварталі 2014 року. Замовник – Qatar Airways.

На даний момент загальна кількість замовлень на А350 становить 812 машин ( 39 замовників).

З російських компаній А350 замовив Аерофлот – 22 літаки, поставки почнуться з 2018 року.

Посередині зібраний ілюмінатор – яким ми його зазвичай бачимо, будучи пасажиром:

Двері аварійного виходу:

На двері невеликий круглий ілюмінатор зі склом, поділений надвоє – верхня частина збільшувальна. Для чого ?

Червоно- коричневі труби – система кондиціонування:

У сімейство A350 XWB входять три моделі: А350 -800 ( 276 пасажирів в трьох класах), А350 -900 ( 315 пасажирів, три класи) і А350 -1000 ( 369 пасажирів, три класи).

Літаки здатні виконувати безпосадочні польоти на відстані до 15 700 км.

Пасажирський салон A350 XWB є найбільш просторим і комфортабельним в своїй категорії. Його ширина на рівні підлокітників крісел 5,58 м, що на 12,7 см ширше, ніж у Boeing 787. Це дозволяє комфортно розмістити в ньому дев’ять 18 -дюймових крісел в ряд. Крім того, в порівнянні з Boeing 787, А350 XWB вміщує на 35 крісел більше, що збільшує прибутковість рейсу майже на 10 %.

Сучасний дизайн пасажирського салону A350 XWB також передбачає більший простір над головами пасажирів, панорамні ілюмінатори, більш місткі відсіки для ручної поклажі.

А350 XWB – самий тихий дводвигуновий літак у світі.

Понад 70 % конструкції А350 XWB виконано з високотехнологічних матеріалів, включаючи композитні матеріали ( 53 %), а також титанові та алюмінієві сплави нового покоління.

А350 XWB на 25 % економічніше Boeing- 777 і на 9 % Boeing- 787.

У А350 прямі експлуатаційні витрати « на крісло» на 25 % нижче в порівнянні з Boeing- 777 і майже на 10 % порівняно з Boeing- 787.

На стенді встановлено макет кабіни, з якою можуть ознайомитися всі бажаючі.

Перед обличчям шеф- пілота 15 -дюймовий head – up дисплей. До речі, в кабіні А350 самі великі дисплеї серед всієї лінійки Airbus.

Ще кілька сьогоднішніх фотографій:

Деталі:

У четвер А350 відправиться в Тулузу і здійснить свій найдовший переліт – 14,5 годин.

Побажаємо йому удачі! Також дивіться статті про найбільший пасажирський літак А380 і « Ан- 225″ Мрія” – найбільший літак у світі».

Написати коментар

Ви повинні увійти, щоб залишати коментарі. Вхід.